sobota, 28 kwietnia 2012

Mazur Karczew - OKS Otwock (0:1), 28.04.2012

Derby! Wreszcie nadeszły długo wyczekiwane przeze mnie derby powiatu otwockiego pomiędzy Mazurem Karczew, a OKS Otwock. Na mecz dotarłem SKMką do Otwocka, a potem busem do Karczewa.
- kolejka do kas długa jak przed Narodowym, cena biletu 7 zł
- gości w młynie ok. 40 osób z jedną flagą, którą zwinęli jeszcze w pierwszej połowie
- w młynie gospodarzy ok. 50 głów, z wywieszonymi czterema flagami. Rzucili na boisko trochę serpentyn, a w drugiej połowie odpalili race oraz zaprezentowali flagowisko
- piękna pogoda przyciągnęła na derby ok. 400 widzów
- na widowni pojawiło się także kilku VIPów, m.in. prezydent Otwocka oraz burmistrz Karczewa
- stadion Mazura położony jest w bardzo przyjemnym miejscu, tuż nad jeziorem, gdzie w czasie przerwy podziwiałem połowy wędkarzy
- na mecz wiele osób dojechało rowerami, których naliczyłem ok. 60
- spotkanie nie należało do najciekawszych, optyczną przewagę mieli gospodarze, którzy jednak nie radzili sobie z wykańczaniem akcji, co się zemściło i 3 punkty zainkasowali goście. Tuż po meczu na środku boiska zawodników Mazura czekała pogadanka z trenerem...
- zwycięską bramkę dla Otwocka zdobył wychowanek... Mazura Karczew
- od razu po meczu z głośników poleciała piosenka Tomasza Niecika "Cztery osiemnastki"
- po "Czterech osiemnastkach" usłyszeliśmy "Siedemnastki", także Tomasza Niecika. Obie piosenki bardziej do gustu przypadły chyba zawodnikom i kibicom gości, szczęśliwym po zwycięstwie w derbach
- coś mi się zwaliło w aparacie i zdjęcia są trochę słabe...










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz