środa, 17 października 2012

Bóbr Tłuszcz - Sokół Serock (5:0), 16.10.2012

W ubiegły weekend przysiadłem do lektury 90minut.pl by dowiedzieć się, czy w tygodniu rozgrywany jest w okolicach jakiś mecz. Okazało się, że jedyną okazją na piłkarskie emocje (oczywiście poza pojedynkiem Polska - Anglia) jest zaległe spotkanie ligi okręgowej pomiędzy Bobrem Tłuszcz i Sokołem Serock. I tak wsiadłem w pociąg Kolei Mazowieckich i znalazłem się w Tłuszczu.
- deszczowa pogoda odstraszyła kibiców i w pierwszej połowie na trybunach zasiadło (a raczej stanęło, bo nikt nie chciał siedzieć na mokrych krzesełkach) 13 widzów. Kilka osób oglądało mecz spod dachu pobliskiego budynku. W drugiej połowie, gdy już nie padało, mecz oglądało całe 30 osób
- gospodarze spotkania byli zdecydowanie lepsi i gościom nie pomogły głośne wskazówki udzielane przez trenera przez cały mecz
- po tym meczu Bóbr traci do Sokoła już tylko 1 punkt (ale nadal ma jeszcze jedno zaległe spotkanie do rozegrania) i obie drużyny zajmują w tabeli odpowiednio miejsca 7. i 6
- ależ miałem szczęście, tyle osób czekało na mecz Polski z Anglikami i się nie doczekało, a mi się udało obejrzeć chociaż mecz okręgówki :) mimo braku dachu...








Trybuna w bobrzych barwach 

2 komentarze:

  1. Zapraszamy do Serocka,piękny stadion i wierni kibice.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za zaproszenie, na pewno wpadnę :) w tym roku może być ciężko bo mało kolejek do końca, ale spróbuję na wiosne, a stadion widziałem na fotkach - bardzo fajny, chyba ścisła czołówka okręgówki!

    OdpowiedzUsuń